kan fortfarande inte förstå detta, star är direktkvalificerade till SM jaja! då har man en liten chans att vinna då.. tss! men fyfasiken så roligt att tävla i den högsta klassen på SM.. nu sitter jag hemma och är sjuk, snörvlar och har mig här i min ensamhet. kollar faktiskt på rugrats haha, på nickelodeon. ikväll bär det av till sömmerskan med papsen han måste vara lite engagerad i vad jag sysslar med på fritiden ;P nya solokläder väntar, som jag längtar till västerås tävlingen. mamma skulle hänga med men det blev ikke så eftersom hon ska på en klassträff (hennes gamla 9a) så tirres mum hänger med oss. ja tycker danshuset börjar bli lite bättre.. inte många dansare kvar i brons längre! hoppas vi kan tävla med gruppen på SM, li´l elin får växa till sig lite, hah! tror inte de går, man måste nog vara 16+.. ; /  nu ska jag vila bort min feber och förkyldning.
so long !!

61805-204


Peter skriver:

Lätt fet att vi ska tävla på SM ;d

2007-03-27 Kl: 13:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0