veeem bor i en annanas ut i de blå?

sitter hemma och tråkar, är sjuk hostar och snuvar tror febern tittade in i gårkväll också.. jag som skulle till väla i går och kolla student smycken, men det blev inte så, vet inte hur jag ska ha tid att kolla det innan fredag! förresten så får det jätte gärna vara fint väder då också, det kan vara molnigt som idag men inte regn.. om det regnar vet jag inte vad jag gör. hoppas på det bästa längtar så ja håller på att dö men veckan får gärna gå långsamt så jag hinner kurera mig ordentligt. fast att veckan är fullspäckad med partaj så får jag ligga hemma och glo på tv och film om dagarna, bowling i dag på olympia fasiken att man missar sånt, det är de roligaste på hela veckan förrutom på fredag för då tar jag studenten !! yeeeeas..
tänkte just precis på anna, undrar hur det har gått? i går sov jag hela dagen så jag hade riktigt svårt att sova på natten, vaknade flera ggr för att gå upp och dricka vatten.. usch hatar att vara sjuk! i går bad jag mamma köpa en ben & jerry glass till mig, sa dok inte ben & jerry men det trodde jag att hon förstod så jag bara sa en caramel chew chew.. hon kom hem med en glass såklart men HELT FEL, det var en Häagen Dazs chocklad någonting och fy vad den inte var god.. fan jag som var så jäkla sugen på min favvis glass och nu kan jag inte få den om ingen är snäll och köper en till mig.. för jag orkar inte ta mig ut själv när jag är sjuk.



61805-245


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0