on our way

riktigt segt, man vill bara sova hela dagen igenom, varför är alltid söndagar såhär? sitter och kollar på fear factor vi ska snart gå ner på haket antagligen och få någonting i magen. =D vi skulle på bio och så efteråt men såg att det inte går några bra filmer så de sket sig. igår kollade vi på en riktigt bra film children of men bästa på länge. i går va riktigt mys med älsklingen fast väldigt onyttig för bådas del haha, mest för mig åt min andra ben & jerry's glass på en vecka.. usch! vad dåligt men goda är dom, min favvis är lätt caramel chew chew, cookie dough va inte så jääätte god som den andra.. ;p nu väntar jag bara på fille som ska bli klar så vi kan gå och käka, jag är så hungrig, vi beställer väl biljetter till harry potters nya också, som jag längtar till att få se den =D riktigt bra är alla filmer.. vi såg pirates senast på bio och den var inte så bra som jag trodde, vi hade förväntat oss en cp bra film så va den sådär de e bara en jävla massa samma som i 2an tycker jag. haa.. fast ja vet ju inte bättre är ingen filmexpert men ett filmfreak.. OKEJ VI KOMMER INTE KOMMA I VÄG FÖR NU BÖRJAR MIAMI INC OCH FILLE LIGGER SOM KLISTRAD I SÄNGEN MED ETT FETT LEENDE PÅ LÄPPARNA... gaaarh!! nu är jag sur.. haha!

61805-280


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0