nu är allting förbi ...

studenten är det bästa jag varit med om, eller det bästa på länge iallafall. skulle gärna gå i trean igen för att ha något att längta efter, är avundsjuk på er som ska börja trean nu! ; /  nä, men livet går vidare nu jobbar man istället och tjänar goa pengar dom är ju goa tills man lyttar hemifrån sen är det inte roligt att betala allt själv. sitter just nu och kollar på asos, fasiken så mycket jag vill ha tänkte beställa nu på torsdag då lönen kommer blir inte så himla mycket som jag förväntade mig men hade inte tid att jobba förra månaden då studenten, balen, costa brava och andra planeringar var :p så jag får nöja mig med de jag får haha! det blir iallfall två väskor och ett par skor kanske nått litet till. det bästa med asos är att det kommer direkt hem i brevlådan så slipper man hämta ut de på posten. vi snackade innan om midsommar, var när hur? fan vet ingenting, de blir väl hemma hos aleks i hope, bäst så! bara det blir god mat och trevligt folk och liiite sprit så blir de toppen.. nayomi får va min lilla langare nu till helgen, åh jag längtar så tills jag fyller 20.. inte bara för systemet men mycket annat! haha jag såg nu att jag har fått löneförhöjning jippii !! riktigt skönt .. nu måste jag vila ögonen lite. upp tidigt i morgon eller ja.. i rimlig tid iallafall måste träna lite eller ut och gå sen jobba kl 17.oo ! lunch på onsdag med nayomi och fika på kvällen med davve, carro och älsklingen../ mirre


61805-258


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0