lilo rox


i morgon blir de malmö med louise för en shopping tur sen fika på kvällen med aleks och carro för att säga godbye till aleks som åker till serbien på lördag.. håller tummarna för anna och tirre som söker in till BA nu, hoppas de går bra för er girls! nu sitter jag här i min ensamhet, precis beställt två linnen ett svart och ett vitt och en svart väska från asos trodde frakten skulle bli typ 2oo:- men de visade sig att det endast blev 67:- för det var bara en liiiten väska! wiie.
i dag blev mina naglar frächare på nagel fashion i stan, var tvungen att göra om dom, dom va inte granna längre nu är det snyggare med manikyren för den delen innan såg det ut som skit. plus att detta stället är hälften så dyrt och mycket bättre thai people är mycket mer noggrannare än svennisar, haha! så allting blev endast 3oo:- hon var tvungen att byta 3 tippar som höll på att lossna.. så förhoppningsvis kan jag leva med dom här i fyra veckor sen fylla på igen..
min plånka skriker redan ensast fyra dagar har gått sen lön inte bra fröken alkefelt, not at all !! fan också jag som vill leva loppan bara gå och shoppa hela dagarna långa. men man lever inte som paris hilton (på sin farsas företag)  utan på sin egen ekonomi jag får från ICA.. funderar på att söka nytt, tips på  vart ni kan tänka er att se mig ? mohaha allt förutom städerska överallt ;P allt annat går väl bra. nu kallar bingen, godnatt ! /mirre


61805-28461805-283

Maria skriver:

Maria !! shit alltså va sjukt...jag o några polare var o sökte runt på lite bloggar och av en ren slump kom jag in på din! :D
Hoppas allt e finfint med
dig, pussar maria Söderström(stockholm)

2007-06-26 Kl: 02:38:09
Maria skriver:

Maria !! shit alltså va sjukt...jag o några polare var o sökte runt på lite bloggar och av en ren slump kom jag in på din! :D
Hoppas allt e finfint med
dig, pussar maria Söderström(stockholm)

2007-06-26 Kl: 02:38:17
Anonym skriver:

Oj,nu skickade jag tydligen 2 :p

2007-06-26 Kl: 02:39:40
Caroline skriver:

haha där står cykel ditt hue! ;D

2007-06-27 Kl: 13:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0