fyra & en halv utan rast, suck!

sitter och slappar framför tvn jag som egentligen skulle till väla och köpa väskan på indiska men så var den slut, fuck! och kan man bli mer irriterad jag bad mamsen köpa lasange i går så är det fullkornslasange, ändån gott om det hade suttut i pastan men nej då är det HELA fullkornskärnor i köttfärsen inte så värst gott.. på toppen av allting gick deet inte att beställa kläderna jag ville ha i går, såg det när jag lagt allting i varukorgen och skulle betala, haha dom skickar bara inom USA, fan va retligt allting är så jävla fint, får väl bara bli ögongodis av det då! här är två av ögonstenarna jag tänkte beställa.. så jävla mycket jag så det är inte sant, börjar nästan gråta.. fan att det inte gick att beställa.. gaaarh !!

image263image264

sitter och kollar på rachel ray, hon är jäkligt bra haha, älskar att kolla på de! hon och hennes olika maträtter lite tips får man allt. tänkte åka ner till stan tidigare och beställa tid till att göra om naglarna, dom är så ortoligt fula nu så jag måste måla nagellack två ggr för att det inte ska synas.. btw måste ha svart nagellack också! denna gången blir det inte på nails 4 u utan hos en thailändare i stan, vet inte vad det heter så jag måste åka ner dit ändån..

nu spritter det i hela kroppen, jag vill börja dansa igen, när när när är det tävling? och tirre jag hoppas att du kan fortsätta tävla par med mig, jag vill inte förlora dig min ängel! I love you

/MIRRE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0