enter the circus

sitter själv i mitt vardagsrum och tråkar för att jag fortfarande är sjukis, väntar på att mamsen ska komma hem med kina mat till oss.. muuums! mina studentkläder är helt klara nu, var tvungen att sys in lite här och där men jag har inga smycken, blir väl en liten runda på väla på torsdag om jag är helt frisk annars ger jag mig inte ut. jag som skulle hem till fille i morgon och kolla på hans nya lägenhet, hoppas jag kan de för jag vill fan inte ligga på soffa och glo på tv hela dagarna.. funderar på om jag ska ha andra skor på studenten, fick så jädra ont efter balskorna så jag blev lite skeptisk till mina studentskor eftersom det är typ samma eller nästan iallafall. får ta en funderare till på de tror jag. till alla er som ännu inte loggat in på yearbook.se GÖR DET och svara på roliga frågor och skriv i varandras mössor osv. undrar vart det blir champange frukost? hos linn antar jag.. men fan va tidigt haha kl o6.oo eller vad bestämde vi? och när är fotograferigen? jag vet ingenting känns de som. suck! nu ska jag lägga mina sista krafter för idag på att plocka på mitt rum usch vad det inte är städat..

/ mirre


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0