haallå sverige!

vad är det för sommar vi har? vi skulle grillat i går på gröningen ett par stycken, men precis när vi ska gå från fredde öser det ner.. asså det är mitten på juli.. ÅHHHHH blir så förbannad på sveriges jävla pisse väder. men det löste sig ändå, vi va hemma hos fredde och stekte korv haha! bättre än inget. dagen innan spenderades med tirre på gymmet och i stan, skulle köpa något till emelie men vad hittade vi? ingenting.. jaja vi får leta vidare i morron när vi har tid. nu ska jag iallafall till jobbet, börjar 8 riktigt jobbigt sen ska jag träffa anna kl 5 antagligen till väla =D igår kom vi på mycket till våra nya solodanser.. en bra början och lite till, nää nu ska jag bege mig ! efter regn kommer solsken? so long. / M ♥


ett STORT grattis till anna som kom in på balettakademins ettåriga linje !!


61805-301

anna skriver:

hihi , ett STORT taack ifrån mig ^^ . Älskar dig

2007-07-11 Kl: 08:14:38
URL: http://dasilva.blogg.se
tirren skriver:

så mycket du liknar en kändis där om du inte stått och solat, en bild från tidningen BILD typ , jätte fina kläder. jag älskar dig

2007-07-11 Kl: 16:04:41
Elin skriver:

håller med terese :) jättefin! PUSS hún.

2007-07-12 Kl: 13:12:42
URL: http://ejlinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0