godmorgon!

ben and jerry's glassarna hade jag en dröm om i natt.. sitter här vid filles data känns som om det var år och dar sen när det egentligen bara var några dagar sen, gud vad man är beroende av datan. det är fortfarande pisseväder jag vill inte gå ut alls idag, ska inte jobba förrens 16.oo så det är skönt. nu kommer filles mamma hem med simon, awe han är såå söt.. de e filles kusin! tror jag? haha igår såg vi gladiator, den va sjukt bra men en killfilm till tusen, inte min smak av film men bra va den! ;p
snart är det lööön och jag bara dreglar lite på asos, vill shoppa nu!! antagligen blir de köpenhamn på onsdag.. om inget annat inträffar. idag blir det att göra om naglarna, denna veckan kommer bli askalas rolig om man bortser från jobb men på onsdag är jag ledig och alla andra dagar i veckan förutom fredag jobbar jag kväll. wiie så man kan sova hur länge man vill. på fredag blir de tjejkväll med mina närmaste hos mig och då börjar jobbhelvetet kl o8.oo. jätte roligt jag kommer somna innan vi har hunnit ut på stan.
tror jag gör mig en varm kopp chocklad med marshmallows och grädde.. muuums! jag är så kär i dig min fille, you make my day. kärleken mellan oss växer starkare för varje dag vi är.. kommer aldrig sluta älska dig!

61805-302

piiiiiiiip skriver:

elling! va fint, älskar dig med! pusssspussss!

2007-07-23 Kl: 22:00:15
anna skriver:

haha , tji fick du fille , kolla jag kan visste ta fina foton på er ! muha ! :D Älskar dig min lilla maria <3

2007-07-26 Kl: 14:17:34
URL: http://dasilva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0