down the hatch!

vaknade precis, nä såhär länge får man inte sova.. känns som om man har sovit bort hela dagen. sitter hemma hos pappa och undrar om det blir någon träning idag eller är lilltirre bakis? nää .. sen skulle vi tjejer ses på gröningen ikväll och grilla, i detta vädret? JÄVLA KUK SOMMAR!! är trött på detta nu, vi drar till thailand? nä ett brittiskt dålig jävla program ska inte få förstöra min sista lediga dag. åh mjölken är slut, mitt liv går i kras! jag är trött på allting.. usch och fy!

jag läste i en tidning i går, att  killar fantiserar om att ha sex med dina vänner.. "när en kille ser en söt tjej, oberoende av vem hon är, börjar han i princip automatiskt fundera på hur det skulle vara att ha sex med henne. det gäller även din bästa vän. (folk säger att det som står i tidningarna är falskt?)



61805-306

Rebecka skriver:

Så snygg!

2007-08-14 Kl: 19:21:27
URL: http://reebeckaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0