way too much

skolhelvetet tar kål på en, speciellt med en som har en jävligt kort stubin..
idag började vi 8.20 fuck! en måndag börjar vi så tidigt, det är inte riktigt klokt.
suck på skolan!
nästa vecka blir en riktig dans vecka, föreställning på skolan sen disco dans på
kvällen, dagen efter dans med jessica street och showjazz, på torsdag är det
inget har jag för mig så det blir nog träning på friskis. på fredag - söndag är det
workshop med benke! plus alla äckliga läxor som man har fått från skolan så
jag skippar nog lite av dom va.. haha!

Idag har jag och fille 1 år och 4 mån, så han bjöd mig på mat hos honom, så fint
han hade gjort på sitt rum.. jätte glad blev jag! i love him!



• fixa klart parkläderna
• solokläderna måste vara klara (eftersom jag inte har några, om inte så dansar jag i jogging)
• träna till musikalen som ska visas på stadsteatern den 6 mars
• träna på friskis
• spara pengar till thailand, det blir en jävla massa sparanden detta året


NU KOMMER VI TILL DET BÄSTA MED DENNA TERMINEN!!!
Costa Brava, balen, studenten, studentfester, sommar 2007, utbildning, thailand



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0