trött och omotiverad

61805-90en härlig dag, min älskling och jag vaknade av att solen stack in genom parsiennerna.. åh vad jag älskar sovmornar! idag ringde vi tirre och fredde, vi frågade om dom hade lust att hänga med oss att fika ikväll, hyra vattenpipa och bara sitta och slappa.. hade varit jätte mysigt. får se vad det blir. just nu är vi så slöa att det inte går att förklara, vill dansa och träna så mycket som möjligt nu innan tävlingen.. jag vill att det ska sitta ordentligt så vi inte går ut på dansgolvet och skämmer ut oss igen tirre.. gaaaarh , det var inte roligt.. ganska pinsamt! haha. man behöver ju knappt köpa veckorevyn mer, gå in på www.veckorevyn.se och läs. man kan få ut mycket intresant där ifrån.. nu vill jag bara dränka skolans allt helvete.. jag är så fruktansvärt trött på läxor, jätte störigt med massa prov.. man orkar fan inte mer. fille är en riktig latmask, förlåt för att han inte orkar göra något vi skulle baka men nej .. icke! jo här ska de fantome bakas, kanelbullar i högsta grad..
hejsvej /mirris


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0