måndag..

fem hela skoldagar kvar till helgen, det är piss! man kommer fan bara till skolan för att träffa vännerna. idag ska jag och tirre fotografera på lektionen, vi hinner nog framkalla bilderna, det gör inget om vi kommer lite sent till nästa lektion. haha!

fredagen började med en kväll ut på bagatell med
carro och davve, där satt vi till halv 12 sen åkte vi
hem och sov hon älsklingen..
lördag 's morron var mindre rolig, satt på jobb från
11-15 men bra lön på lördagar! på kvällen åkte jag
hem till tirre där vi fixade till oss lite inför vad kvällen
hade att erbjuda, en överraskningsfest för eddy blev
det, men jag och tirre var väldigt trötta så arom fick
vänta någrsa helger till + att det är tempel nästa.
vi åkte hem och snosade gott.
söndag är en riktigt skön dag, vi vaknade vid 11
och käkade frukost sen tillbringade vi förmiddagen
med att kolla på Bridget Jones 1 & 2.. mina absoluta
favoriter. sen åkte tirre hem. sen åkte jag hem till fille
efter en halvtimmes fottande hemma, inget vidare..
tror inte fotona blir så jätte bra, men var tvungen att
ta slut på rullen. på kvällen kollade jag och fille på
den tredje vågen, jätte bra film! sen scrubs som
vanligt.. haha!

såå, nu ska jag till skolan! hade lite väl mycket tid över så ja kunde skriva lite. ett extra plus i kanten för fille, för han är den han är, min pojkvän..

/ mirris


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0