mån-fre 20 veckor till

man kan säga att studenten närmar trippar fram med små steg
snart ska vi inte gå i skolan mer, gått 12 år, kommer ihåg när jag gick i
lågstadiet när jag sa, usch vi ska spendera hela vårt liv i skolan varje
dag från morgon till eftermiddag och sedan sitta hemma var varannan
dag och plugga.. snart är det livet slut och vi ska ut i vuxenvärlden,
can't belive it!!

på väg hem till fille med ett riktigt bra humör, är så glad för allting jag har,
man måste tänka possitivt annars går ingenting som man vill.. om man tänker
nej så dålig jag är så är man dålig.. idag på träningen kom vi på lite nytt till
dansen, jätte bra är vi. kicka äss i Eskilstuna. nu ska fröken alkefelt åka hem
till sin käraste och mysa lite, behöver kärlek i högsta grad just nu, det är lite
ensamt här hemma.. trist!
hejsvej!

61805-75


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0