man blir snart ett mindre psykfall

här sitter man och kämpar som ett djur för en analys man trodde var bra, men nej man måste göra om mer än hälften för att det ska vara perfekt. man får snart ett mindre anfall av detta jävla skolhelvete.. och mitt på allting är detta äckligt regniga vädret. asså piss är det! varför är nästan ingenting som man vill ha det? skolan är faktiskt skit just nu, jätte mycket att göra denna sista men härliga terminen, inte så värst roligt men snart går man ut och kan fira det är det ända vi har kvar dock "festen" det ska bli skönt att komma ut i vuxenlivet och slippa skolan det kan också vara jobbigt men slippa läxor ska bli hur härligt som helst. finns nog inget värre än läxor hit och dit.
min mamma har klurat ut lite, vi ska släppa en drastisk bomb i vårt vardagsrum ska ändra lite här och där, hon ska göra en "idiotisk grej" sen vi köpte ny tv har hon fått loppor. på tal om tv måste ha en ny på mitt rum, men hur fan ska min ekonomi klara av det med allt annat jag planerat det går lixom inte riktigt ihop..
för det första så ska jag gå på 3 danskurser den 8-10 feb sen ska balklänning sys upp och vara betald och sen bär det av till costa brava där smäller man väl några tusen, på sommarlovet ska jag till bounce summercamp och allt i mellan ska jag också ha råd med så som mat, fest kläder osv.. måste jobba mer! Oj, ring mig jag vill jobba! (där var jag faktiskt INTE ironisk) min plånbok skriker redan.
jag har planerat lite i min kalender att jag ska ha tjejmiddag, jag vill hellre ha tjejmiddag än fest.. ledsen carro men vi kan ju ha vår fest ändå utan presenter och mat? hade varit roligt.. det känns lite roligare att ha tjejmiddag så det har jag planerat in, ni som är mina vänner vår reda på det om typ 3 veckor ganska långt tid kvar, men måste planera i tid vettu! vafan kan man inte bara ta allt som det kommer, utan planering. nä då hade mitt liv rasat samman. tycker synd om tirre som ska på lördagsskrivning kl 10 på lördagmorgon.
om det regnar i morgon så går jag inte äns upp från min sköna säng, jag hatar regn, hellre snö är inte så glad för det heller men mycket hellre snö än äckligt reg som bara är ivägen för en och som läcker in i skor som man inte kan slita sig i från.
glad sommar! (im dreaming away)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0