life is great

61805-106jag och tirre spenderar vår tid på att sitta i skolan från när man slutade 9.30 ska samlas med musikalen om en halvtimme alltså 14.30 great! orkar inte vänta på sånt här mer, jätte jobbigt ganska dåliga tider.. jaja, jag missade kanske 7 bussar idag pågrund av detta jävla pissevädret.. fan vad jag hatar sverige nu när det regnar och snöar, låt det vara ett väder i taget gaarh! idag vad vi hos vår sömmerska och ritade upp våra nya parkläder, dom kommer blir jätte fina beställde 300 svarowski stenar säger INTE vilken färg, det får ni se.ikväll bår det av till tempel först ska vi vara hos tirres pap och käka thaimat vid 6 tiden och fixa tills oss innan utgång, hoppas det blir en rolig utekväll idag, har aldrig vatt på tempel, jag vet shame on me! fick låna tröja av carro som är superfin som jag ska ha på mig. fan vad jag blev sugen på tasty house nu.. fuck, fuck, fuck!! kan vi inte gå dit tirre? nu?? nä hinner absolut inte haha.. längtar bara tills jag kommer in genom hemmes dörrar så jag slipper denna jävla kylan. idag ska älsklingen och jag sova över, vet inte hos vem men det blir antagligen hos honom eftersom det är mycket närmare hem. i morgon vet jag inte alls vad det händer för roligt, antagligen myspys med min favvis! älskar dig så mycket filip du är helt extremt underbar, älskar att vakna upp vid din sida varje morgon du är hos mig! på söndag ska vi ha girls night hos tirres pap vi ska kolla på center stage och material girl, då.. dåå måste jag handla på TH. hoppas vi får lite hårdare träning på danshuset nu, fan att ja inte föddes i sthlm eller nått sånt bra dansställe.. som tirre säger dom har mer och bättre dansare fan! vad gör jag på dh.. suck! terese har fått damp vid datan. vet inte vad mäniskan sysslar med. shes goin' crazy! nej nu måste vi gå och träffa musikalgänget..
älskar dig tirre! du är min bästa kompis! alltid ♥
so long!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0