Get i fez (repliker från hipp hipp)

HALLÅ Bert.. jag vet vad du tjänar, 965 kronor om dagen ditt svin!! hejsan och välkomna till svenska för nybörjare, förra veckan då lärde vi oss vad som fanns i verktygslådan, idag ska vä lära oss tre nya ord och yttryck.. "bluujh-uuur", "ehn medveithsloooes painsionaiir", fewra i fewra" hemorojder eller mjäll? vi tar mjäll, okej du vill ha hemorojder? JAG HAR CYKLAT HIT, men då får du ta bussen hem, jag fick mycket mindre än dig.. va tacksam nu.. "SÅ KAN MAN INTE GÖRA"!! huuuhhuh.. jag svalde pilen, jag svalde pilen! på apoteket så hade dom inte vad jag behövde, då får man dra till med de tunga altederiet.. ja jag vet, det ser förjeeevligt ut där nere, men jag fick inte ut alla delarna förstår du. vaaaa rice? he dosn't like your food.. i like.. do you have sallad? and chicken, do you have chicken, raw do you have raw chicken and wather, no tapped wather.. du är en MES! vad är det nu morgan, "det har hänt en olycka i södra thailand" äähe, de får du fixa själv. och så tar vi fram autografblock.. såklaaart, vad trodde duu? penna kan ni köpa här framme kostar 50 kronor.. men vad är det för penna som kostar 50 kronor? eeh, dee eee kulspets. men om man har en egen så kan man väl andvända den? heelst inte men okei! vänta vänta vänta, min mobil e ute.. äääähe byte! SKJUT!!

TRÖTT!!! natti natti /mirre

Sofia Vienna skriver:

hahahahaha! klockrent!

2009-06-09 Kl: 13:36:56
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0