dance like nobody is watching

DISCOTÄVLINGAR VT 2007 

24/2
        discotävling Eskilstuna
3/3           discotävling Kalmar (region)
31/3         discotävling Västerås
28-29/4   disco SM i Falun



61805-110snart discodans, måste träna som en galning nu innan tävlingarna. härregud så många det är denna terminen trodde jag inte! riktigt roligt..  usch mitt té är alldeles för kallt blää, måste koka nytt. im a téoholic. ikväll bär det av till daddys place efter dansen såklart. fan vad jag längtar efter att dansa nu. vill bara vara i den svettiga danssalen just nu och dansa av mig allt jag har. vill så gärna upp till star innan vi ska sluta tävla klart att målet är att komma upp i ss men först och främst star. i paren också tack!! på tal om paren så kommer våra nya parkläder bli grymt snygga. dansen måste slipas lite till på, vill inte komma så som på förra tävlingen och få hjärnsläpp fan vad  pinsamt. i natt åker anna till Uganda, i Afrika hoppas du kommer hem hel eller kommer hem över huvud taget.. skulle inte förvåna mig om en flodhäst hälsar på er hydda i veckan, fyfan vad gross. skulle inte åka dit om jag fick  resan gratis ens. Anna I love you..
SO LONG!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0