beautiful disaster

61805-85påminnde mig om drinkarna fille fick av sin mamma, ser ut som dom är in en kaviar tub och förresten så ska fille tatuera sig igen.. och igen och igen! förresten är det fille som tagit bilden när vi va på phi phi island där "the beach" spelades in. håller på att planera lite till min tjejmiddag.. har precis ändrat mat, hoppas detta blir bättre. fan vad jag vill tillbaka till thailand nu. längtar tills sommaren då ska jag dit. måste!! igår var vi hos fredde jag och fille. egentligen skulle vi kolla på bio, men så blev de film hos fredde istället, vi såg "the guardian" ganska bra, inte min filmsmak precis men den var ok! sen ville jag och tirre kolla på wallander.. när vi hade sett på den i 10 min upptäckte jag att den varade i 2 h 55 min så det blev inget med den eftersom klockan var 10 och vi var as trötta så vi satte igång ice age 2 med världens sämsta kvalité den var filmad från en bio men han hade hjälm! citat från den världskända hipphipp. fan va dom är bra.. nu ska jag hem till min pappa och vila lite, min mage är inte kompis med mig dag. denna veckan kommer bli tuff speciellt med läxor.. med jag tänkte på att min danskurs börjar på tisdag och min plånbok skriker redan.. fan vad ska jag göra! jag är fattig som en lus. de löser väl sig. ska kolla på resten av thailands bilderna hos pappa, har har varit lite på den lata sidan, han har inte riktigt haft tid med att skicka bilderna och 4 veckor har snart gått..
so long.. /mirre


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0