trötthet

61805-182nu sitter vi här i skolan och bara tradar, carro läser upp de som ska stå i lokal tidningen som kommer ut nu i veckan. dansföreställning på stadsteatern den 6 mars kl 19.oo.. biljetter finns att köpa på carlings och hos oss. just nu fick jag svenska helvetet i hjärnan, jag orkar inte med svenskan, prov i morron? vaaaaaa, har vi sa alla i klassen, jag lovar ALLA.. haha kommer nog plugga på modernismen, ja jag ska plugga. nu vill jag bara sova vår svenska lärare sitter här och tradar om vad vi ska ha prov på. visst det är bara 40 texter vi ska kunna och vem som skrivit dom.. idag är det träning hos jessica riktigt roligt ska det bli, älsklingen ska sova hos mig ikväll och i morgon för dom ska ha visning på sitt hus.. snart flyttar du ifrån mig, du bor ju så närma nu ju.. jaja, stan sen iallafall så ;P nu ska vi filma vår dokumentär som vi har i media vi ska göra en parodi outsiders haha! i morgon fyller carro 18, (oj 19 va de visst) älskar dig! grattis.. i morgon ska du bli fett äggad ;) jobb i morgon. suck!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0