this weekend

61805-138













snart sjunde himlen väldigt bra program, riktigt troende familj. ikväll blir det woorkshop sen väg till natta som fyller 18 ingenting efteråt, jag är pank som en lus men i morron blir det bio med älskling, carro och davve vet inte vilken film än, men det blir väl natt på museet. bara för de måste jag kolla vilka de finns nu, inga bra så de får bli den.. på söndag blir det väl en slappdag och väldigt mycket plugg till natur och filosofin de måste fille hjälpa mig med så jag inte får hjärnsläpp. nu ska jag gå och ta mig en kaka som jag bakade innan, fan måste unna sig lite, såå sugna ja och tirre var på fanta i skolan, tänk att det bara river i halsen så gott med fanta.. men våra hjärnor sa nej! snart tävling i eskilstuna efter lovet sen tävling, det har gått alldeles för snabbt.. måste träna lite mer tack! speciellt på gruppen.. de ser inte så bra ut just nu.. min och carros tjejmiddag snart, ska bli riktigt roligt.. sen the tivoli på kvällen!

so long!

nina skriver:

en natt på museet e as bra asså :) såg den med lillen i måndags ! hihih . krya på dig

2007-02-10 Kl: 01:54:14
URL: http://ninamariwany.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0