SPYsjukan borde inte finnas

jag har inte tränat på hela helgen.. fantastic! på grund av den där jävla spysjukan helvetet fan vad jag är avundsjuk på er som är friska ingen skola för fröken alkefelt idag heller.. i morgon måste jag, vi har alldeles för mycket inte värt att missa en lektion då är man mega back på allting. jag längtar som en galning tills min balklänning är klar, den kommer blir så grann så. snart är de fan studenten, veckorna dit kommer bara springa förbi. anna kanske funderat på att hon vill komma hem till oss? but im glad that you are alive hun. vi ses när du kommer hem darling! då ska vi parta =D kom och kolla på barncancergalan den 8 februari på dunkers, biljetter finns att köpas på carlssons ur på kullagatan (hoppas dom kommit in nu, varit lte strul med de) där blir det jätte mycket dans från olika dansskolor i helsingborg bla. hiphop, street och jazz.




klänningen till höger, gudomlig! snacka om att vara snyggast på balen om man bär den!

61805-125

nina skriver:

afan att den blåalänningen var snyggast !

2007-02-05 Kl: 17:15:28
URL: http://ninamariwany.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0