saknas de referens kanske?

måndag.. jag ska snart nanna kudden, det var så mycket jag skulle hinna med idag som inte blev av.. hann i princip bara komma hem käka sen plugga lite fan va tiden går snabbt. två prov denna veckan man önskar att man inte hade, iallafall inte filosofin den hade gärna kunnat få vänta en vecka till, naturen är inte så svår som man trodde så den är helt ok att ha nu på torsdag men egentligen hade jag inte velat ha något prov alls denna veckan, det känns som om det är mega mycket att göra i veckan.. tisdag dans då hinner jag plugga lite i mellan skola och dans om jag inte planerar in att lämna mina intresseanmälningar som har legat på bordet i flera dagar nu.. onsdag hinner jag knappt hem om dans med jessica från halv 7 till 9 men onsdag är ändån jätte skön, vi börjar 12 det bästa med hela denna veckan.. haha! ska sova hos min älskling på onsdag, alla hjärtans dag .. torsdag har vi prov fan måste ju plugga lite till de också, hur i helvete.. ååååh kommer aldrig hinna! måste lägga mig i sängen och tänka på vad jag ska göra i morgon, så har jag det klart. på torsdag ska vi hinna med att handla till tjejmiddagen, blir antagligen på willys eller väla dit måste vi också.. köpa lite grejer till.. vet inte äns vad jag ska ha på mig på min egen tjejmiddag det är inte roligt, måste klura ut någonting! oj vad långt detta inlägget blev.. får uppdatera i morgon innan detta klassas som en roman.. nu undrar jag skarpt hur många sakpåstående det finns i min text, sugen på att se efter? absolut inte! nu ska jag sova utan tvekan..

godnatt

Linda skriver:

Kul att man har tjejmiddag & bjuder två tjejer som man knappt känner (amra&mirjam) och inte bjuder en tjej som man har känt rätt länge. (JAG).
"vänner".

2007-02-13 Kl: 13:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0