power

61805-117idag blir det bio med carro, davve och min älskling.. "natt på museet" hoppas den är bra annars får jag löss eftersom man slösat så mycket på en film isåfall som man inte gilla. i hope not! =D
dans med benke i går riktigt kul men men as svår koeografi, dansen idag var en smula lättare, lätt och lätt men inte så svår då! haha.. dansade till nelly furtado - say it right riktigt mysig dans med mjuka rörelser. dans i morgon också då är det samma koeografier som fredes och lördes.. snart käk, mammas gooa kycklinggryta med honung och senap, vet det låter inte gott men tillsammans är det super gott.. denna skolveckan som kommer är kass, prov på torsdag och fredag, men som gräddet på mosen får vi ledigt ända fram till 12,00 på onsdag gött, gött! på fredag är det partaj hos min pappa jag och carro ska ha tjejmiddag sen bär det av till tivoli! förresten grattis natali som fyller 18 år idag =D

so long!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0