nu jävlar

denna veckan kommer gå som smör i solsken eftersom tävlingen är på lördag och jag har inte tränat tillräckligt, paren känns ganska så bra och min solo känns också okej ja menar om man tappar bort sig är det bara att improvicera det går inte i grupp, den känns inte alls bra vi måste få den att sitta så hoppas de blir träning på den i morron då lite solo och lite par förståss. nu ikväll blir det film det var faktiskt ganska länge sen vi hade filmkväll det blir "när mörkret faller" som tirre sa va jätte bra så va tvungen att hyra den, plus att jag älskar svenska deckare det blev också "hard candy" det är en amerikansk thriller handlar om en 14årig tjej som träffar en modellfotograf, när hon upptäcker vad han håller på med ska hon försöka sätta dit honom. hoppas filmkvällen blir kanon jag köpte 4 läsk också, fan vad jobbigt jag har blivit sugen på fanta nästan varje dag nu, kunde dom inte uppfinna en extremt nyttig fanta som man var tvungen att dricka för att överleva? näää.. inte klokt! nu står fille i strilen och vi ska snart käka god mat framför tvn.. muums! hjäääälp jag hittar inte min svarta polo som jag har i min singel om jag inte hittar den får jag ha pardräkten och det vill jag absolut inte, det räcker att ha den i paren annars hade den blivit genomblöt, samet är inte så luftigt att dansa disco i, usch! på tal om dans så har jag velat kunna göra backcatch ända sedan jag blev tillsammans med fille, visst har jag suttit i spagat och nästan knäckt ryggen men jag fattar fortfarande inte hur man får upp benet med motsatt hand.. bara för de så ska jag testa.. nu jävlar! jag lämnar nu! soo long..

61805-152


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0