laaaate again

mina lärara kommer få spader på mig, försov mig till 8, då är det försent att gå till cesilia hon är benhård med att komma i tid. så nu sitter jag här och väntar tills min psykologi ska börja, så jag tar bussen om en timme (9.30) ganska segt.. idag eller i morgon måste vi träna tirre, kanske inte idag då är de disco träning och i morgon är det jessicas jazz och street det blir nog inget gym denna veckan heller, torsdag är det uppträde på barncancergalan på dunkers sen fredag workshop plus i helgen. så de måste tas tag i nästa vecka tirre träna innan tävlingen.. helst inte så som det blev i senast, vill kunna allt om ngn så väcker mig mitt i natten och ber mig dansa par och solo så ska jag kunna de, till och med nästan vara trött på den så mycket som vi ska ha tränat! bussen till tävlingen var inställd eftersom inte brons får tävla denna tävlingen och halva vår dansskola består av bronsdansare, det var endast 10 st som anmält sig till buss och tävling, man måste vara minst 30 st för att bussen ska gå.. suck! så min och tirres pappa erbjöd sig att köra ända upp till eskilstuna, fan va bra at dom kan annars hade det inte blett något eftersom tåg kostar skjortan. lets ÄTA tack.. 

soo long!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0