helg en hel vecka

» idag blir det en shoppingrunda med tirre på väla skulle egentligen gå i stan i går men det blev det inte, så det får bli väla idag, ska köpa en pressy till min älskling som har kalas i morgon för släkt och vänner. ända sen i morse vid 11 har jag och fille kollat på svampbob fyrkant det är avsnitt fram till 14.15 blev skit glad när jag såg det, så han fick lida lite med mig framför tvn.. fan va roligt fille laddar hem drake and josh avsnitt som vi ska se på sen i hope! idag måste jag faktiskt plugga lite, hade inte tänkt göra det egentligen but jag måste om jag vill ha en skön och avslappnande vecka, det kommer nog inte bli så lungt ändån för vår svenska lärare cecilia sa att vi skulle ha en prov i svenska, vaaa? vad ska vi ha prov på, olika dikter eller? fan vad jag hatar svenska.. tål inte det. idag ska jag sova hela jävla dagen jag är fruktansvärt trött. igår var vi på bio och såg apocalypto, en väldigt bra film som är väld att se,  en mel gibson rulle. nu har jag sett att christina aguilera har gett ut två st parfymer som jag ska ha, den ena heter xpose men den har väl varit ute ganska länge den senaste heter bara christina aguilera och den ska jag ha! bara den luktar gott också. annars är det ingen mening att bara ha den i skåpet !
/mirre

61805-158


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0