grattis till oss!

fredagen började med ett prov i skolan i filosofi ganska simpelt nästan för lätt och så undrar man om det var ngt man gjorde fel, haha.. efter det skulle vi sola, vi blev färdiga mer än en timme tidigare än planerat. så vi träffade min älskling som just nu dansar naken i köket. tillbaka till verkligheten.. vi satt med han i en timme och väntade eftersom han hade kommit en timme tidigare än han började. just nu strömmar mj genom tvn åh what a feeling enligt filly. usch vad mitt té blev blaskigt, ska i med en lime till.. såå tillbaka till helgen.. efter vi solat skulle vi hem till min pappa, så ringer davve (carros påg) och säger att han har vin till henne så det blev att vi tog en snabb fika på seven eleven medans vi väntade på att davve skulle komma.. oj shit klockan var tio över och tåget gick om tio minuter varken tagit biljett eller fått besök av davve. vi gick iallafall till knutan igen och försökte lösa en biljett ERROR över hela skärmen och automatjäveln tog min tia.. sen långt om länge dvs 1 minut innan avgång till papsen vi hann.. sikken stressig morgon. väl hemma hos pappa fixade vi ganska mycket med dukning innan vi lade oss för att sova lite jag hann recis somna och snorungen ringer på dörren 2 tusen gånger fast att han har nycklar (min halv bror från thailand) så skönhetssömnen var över.. vi gick upp och fixade klart allt till kvällen mat osv. sist men inte minst gick vi in och gjorde ve oss.. alla gäster kom vid 7 och då serverades maten en riktig toppen kväll.. tack för alla presenter och ert glada humör! sist bar det av till tivoli.. en härlig kväll!

nu ska vi äta på restaurang, so long!

Nathalie skriver:

Grattis / Nathalie M :D

2007-02-19 Kl: 17:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0