fuck

det blev ingen tävling som vi hoppats på, hoppas bara vädret går över tills nästa helg då är de regionstävling i kalmar då kör vi själva upp jag, mamma, tirre och hennes mor. nu ska jag snart hem till älskling och mysa blir väl filmkväll som vanligt men mysigt är de. i morgon blir de stan med tirre ska kolla lite kläder, ja vet kan inte låta bli ska egentligen spara mina pengar till costa brava men lite shoppande måste det bli. träningen känndes inte alls bra idag hade ingen kraft alls, känndes som om jag skulle svimma på rullbandet. sen kom tirre och räddade dagen, med ett pass discoträning.. (hmm, pass och pass?) blev inte mycket där heller..
jag mår inte bra, känner mig sjuk igen!
so long..

anna skriver:

såå jag kollade precis på avsnitt 12 4e säsongen av OC och gissa vilka örhängen som kaitlin (du vet marissas lillasyster) har på sig ? PADAH de jag gav dig i födelsedagspresent , med döskallarna ! ih , älskar dig !

2007-02-23 Kl: 12:01:27
URL: http://dasilva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0