för det mesta

Dagens frukost: en orostad roste macka med skina, kommer inte i håg om jag tog tomat på ?
Dagens klädsel: jeans och svart polo, önskade att inte tidningen skulle fotta oss så jag kunde hoppa i mina mysis brallor
Dagens godis: svarta s
Dagens dryck: vanilj te, kom och tänka på att jag drack mjölk i skolan också
Dagens längtan: att sluta skolan
Dagens låt:
"nu är det dax å fika med cafe baaaar.." lalalaalaa!
Dagens plagg: ge mig mina gråa jogging tack (som just nu ligger hemma hos fille)
Dagens avundsjuka: kändisar som har miljoner att göra av med
Dagens sämsta: huvudverk hela dagen lååång
Dagens bästa: CSI kl 21,00 på kanal 5 varje måndag weeei :D


61805-151
Brittany murphy


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0