DAGENS..

Dagens frukost: en macka som inte min syrra ville ha, med skinka och rödbetssallad, te och ett glas oboy (fan va onyttig jag har blivit)
Dagens klädsel: mycket sofistikerad, haha skämt o sido verkligen inte så.. svart typ!
Dagens godis: lakrits klubba och småplock från campus. =D
Dagens dryck: te, te, te, te.. ge mig te men men inte forest fruit.. ganska trött på de nu.
Dagens längtan: att få se min älskling fille
Dagens låt:
där måste jag nog säga peps persson - O BOY!
Dagens plagg: en vit klänning jag bara måååste ha till studenten  från jenny hellström
Dagens avundsjuka: folk som redan har ett jobb dom trivs med som slipper utbilda sig, dom är jag sjukt avundsjuka på just nu. gaarh
Dagens sämsta: att jag glömde vantarna i skåpet för det är ju för fan vinter ute, nästan noll gradit
Dagens bästa: pussar från fille :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0