Boutella

nu är all snön snart borta, trist för jag hatar slask det är inget vidare.  nu sitter jag här borde plugga egentligen viket jag ska också men inte än, haha! orkar fan inte skolan mer. jätte tradit, måste skriva min labbrapport sen plugga på svenska provet till torsdag plus att jag ska ha gjort klart en annan skriv uppgift i samma ämne, orkar inte! äntligen har jag sommar jobb, var inte så svårt att fixa eftersom ja redan jobbar där nu :) hoppas bara att man får fast anställning där sen efter sommaren. idag har jag och tirre fixat fransarna till parkläderna, det betyder att allting är färdigt förutom kläderna som vår sömmerska håller på att sy men alla detaljer som ska sitta på. tränade ett riktigt bra pass i går på dansskolan, jätte mycket egen träning dansade tills vi mådde illa, men bra blev det till slut nu känns det jätte bra bara lite finslipning kvar. solon är klar men kan inte den till 1oo% än och det är inte bra, tävling på lördag. gruppen är absolut inte bra, känns jätte dåligt måste träna på den lite mer. nu blir de pluggande tills dansen börjar ikväll. dance lite nobody is watching!!

61805-179



































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0