;)

Senaste impulsköp: massor av kläder i thailand som kom till ingen nytta
Bästa fikat: alexandra och mezo
Färg du hatar: neon
Nåt som gör dej förbannad: skolan
Så får du motion: dansa
Om du var en blomma: skulle jag dö i morgon för det är noll gradit typ
Tidigaste barndomsminnet: när min pappa nyggde en snöhög till mig då var jag hmm.. 4 år kanske
Samlar på: swarovski stenar haha..
En bil är en: en riktigt bra uppfinning som skulle passat mig bra
Pryl du inte kan vara utan: försvarets hudsalva
Ditt livs aha-upplevelse: när ja började få tuttisar
Lyx är: lindsey lohans garderob
Tidningar du prenumererar på: INGEN jag köper solo en gång i monaden så fattar inte varför ja inte prenumererar på den.. ?
Du gör med 100 upphittade kronor: fikar eller handlar något onödigt
Nån du saknar: pappa
Du tycker det är tantvarning/gubbvarning då: skolelever går i extremt tantiga kläder
Finns det någon du ogillar starkt? ja..
Vad gjorde du igår kväll? pluggade på provet i pauserna på "när kärleken tjeckar in"
Finns det någon bok du önskar att det gjordes film av? ingen speciell
Tyckte du om att gå i skolan? dum fråga
Vad är ditt favoritpålägg? onyttiga valet: nutella och banan nyttiga valet: skinka och tomat
Vad är det första du tänker på när du vaknar? åååååååååh skolan
Chips/ostbågar/jordnötsringar? chips tråkigt nog eftersom det är så jävla nyttigt
Äpple eller Päron? äpple, röda och krispiga
Är det ordning eller oreda i dina byrålådor? vissa lådor är ordning och vissa oreda
Har du överkast på sängen? nej de ligger på golvet
Vad är den värsta sjukdom du haft? öööööh
Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu? plugga på prov, suck!
Beskriv din humor: terese humor, hipphipp typ


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0