image737

uppe med tuppen höll jag på att säga, men iaf kl 9 jobb 11-20 fick faktiskt gå halv 8 ingenting att göra, inget folk alls, sjukt skönt! har precis snackat med johanna i  en timme om nyår .. nu är allt fixat sent ute jag vet men bättre än att inte planera alls (: så de blir middag och mys hos johanna sen lite förfest innan tivvan där vi ska vara vid tolvslaget.. usch jobbskitet i morgon också.. orkar inte jobba på helgen de e så sjukt tråkigt. hate it men jobbar bara till 3 så de e lungt sen blir de hem snabbt och göra ve mig lite sen ner till tivvan och kolla på von benzo och highbal shooters (ursäkta om stavningen är fel) min kusin spelar faktiskt trummor där.. ^^ lite stolt! pff.. men de blir en lugn kväll i morgon ska ju spara mig tills nyår med mina partypinglor. på söndag är jag ledig så skönt.. ska sova till 12 minst!! sen en sväng på väla så man kan hitta något att ha på sig på nyår, efter de hem till johanna som ska fixa mina naglar.. äntligen dom är ju inte fräsha asså.. kommer inte ha råd att göra om dom så johanna får va min backup nu nästa år iaf fram till mars, måste spara satan till tyskland och sthlm! längtaaaar.. just ja, haha ja måste nog spara till thailand om ja vill med. annars är de lika bra att stanna hemma. dit åker man inte utan pengar till shopping det är som att äta en macka utan smör.. haha vaah? jag är trött.. måste sleepa kisses! /M ♥

*sandra me engla* skriver:

hehe ah d va ett tag sen :) jajemen en liten Engla har jag! ja lånade den listan btw (: hoppas d nte gör nått! kramis på dig o gott nytt år

2007-12-30 Kl: 21:59:01
URL: http://zandiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0