jag vaknade av att ja drömde att carro dog.. jääääätte hemskt, allting va så verkligt, ja satt och kramade om henne och grät så jävla mycke, sen vaknde jag av att min väckarklocka tingde jag blev helt paff.. usch så jobbigt. messade henne direkt, va tvungen! nu sitter jag hemma hos johanna och väntar på att hon ska bli klar så vi kan åka till malmö och shoppa loss.. vi ska bara ut med vovven först, sen bär de iväg. i morse tog vi bussen hem till johanna, som va försenad så vi satt och vänta i en kvart.. pissekallt, sen åkte vi till ica där vi inhandlade nutella och på finess där de blev ett gäng nybakade frallor.. muuuums, sen käkade vi frulle med julmust och nutella, kan de bli nyttigare? så idag blir de julklappshandling och självklart lite till mig själv. :p sitter nu och knarkar 1000 meere, finns inget bättre! älskar musiken..



/M♥

image723
(johanna älskling)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0