onsdagen började med en irriterande väckarklocka kl o7.oo.. gick inte upp förrens en halvtimme senare. lite stressigt där. påväg till lörskolan för en fattig halvtimmes lektion ringer jag johanna som ska mötas upp vid videomix vid halv tio.. min körlärare tyckte väl de gick bra, bara lite dålig placering i enkelriktade gator.. haha oväntat ser aldrig när det är en enkelriktad! sicko.. och jag blev försenad som vanligt, dom hade dubbelbokat lektioner till samma lärare, bra jobbat! då ringer johanna låter lite desperat och undrar vart jag tar vägen.. när jag väl aländer till videomix är de första jag ser en spya!! de tog ett tag innan jag kom på.. just ja de har ju varit lussevaka. själv spenderades gårdagen med johanna i min mysiga soffa med en fete ostbricka och massa julmust och kollade på topmodel sen centralskolan med filippa bark.. johanna: jag har inte skrattat så här mycke på väldigt länge.. (hennes livs roligaste "lussevaka" de va ju ingen riktigt lussevaka, ja menar vi skildes åt vid halv 12! undra vilka filmer som va på sf, skulle egentligen dit men så blev de inte. vi hade ju mysigt ändå. ja iallafall om vi fortsätter på idag så gick vi från videomix till finess där vi handlade frukostbullar och lussekatter.. yummie! sen inhandlade vi också juice på ica, tur de för annars hade vi fått dricka milk.. eeew ! drömhus - stjärna på himmelen spelas högt i johannas fd. bombade rum.. som nu ser någorlunda rent ut.. undrar hur de kommer se ut i april när vi är här själv? umm.. haha de bådar inte gått! party varje dag! frukosttime blev framför tvn en film som heter date movie, en riktig favorit.. haha den är skön! nu har man INGET planerat förrutom träning vid halv sex annars är livet slappt och skönt, eller hur johanna? nu blir de mys med zita hennes vovve..
mwah! /M ♥

image718
bilden tillägnas min mamma (Richard Z. Kruspe, sologitarr i rammstein)

louice skriver:

hur skulle jag veta ? :(

2007-12-13 Kl: 22:37:43
URL: http://louicezimmergren.blogg.se
majzan skriver:

Maria! Du vet dom där ferraribilarna i choklad som du bara trodde fanns i Skåne, jag hittade dom i en affär i stan igår ;D hihi

2007-12-17 Kl: 21:31:50
Helga skriver:

gillar din mamma rammstein? :D

2007-12-23 Kl: 22:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0