sitter och har rammstein på högsta volym.. älskar deras musik! ska snart äta något gott till tvn ikväll, vet inte vad jag ska kolla på än bara, blir väl nån film. blev onyttig "middag" jag åt på bk med molle (syrran) idag tyvärr, hade inte så många andra alternativ än att svälta eller vänta två timmar på att pappa skulle hämta oss, så de blev bk haha. förresten så går alltid eva&adam utan anledning här nere när jag är hos pappa vid datan, gillar att ha de i bakrunden fast ja lyssnar på hög musik och är helt inne i datan. har precis fått hem live låtarna från zimmer dvdn, riktigt bra är dom! har inte dvdn än de kommer väl med tomten? låtarna är nu inlagda på ipoden till träningen, kan inte lyssna på annat än dom, rammstein eller house när ja tränar. i morgon blir de träning med tirre, orkade inte idag plus att jag va själv inte lika roligt. sen efter träningen blir de myspys i tirres crib, hon ska göra smoothies godare än på bagatell iallafall, blev skit sur sist ja fick min, smakade INGENTING! blev riktigt sura. haha! ååååh har ni hört sehnsucht och zwitter med rammstein ni som är fans? de e mina favorit låtar med dom, man blir helt speedad! tänk att gå på konsert med dom, fyfan de skulle varit något.. vet någon va mir och geh betyder på tyska? skulle va kul att veta, pallar inte leta på internet.. är en liten latmask.. denna helgen va den bästa på mycke länge, i fredes jobbade ja ioförsej hela dagen men sen blev de förfest hos mig, dock bara jag, johanna och tirre.. men de va roligt ändå, sen drog vi till johanna eftersom hon glömt sitt leg hemma, hur kan man? typiskt henne. sen åkte vi med nästa buss till tivoli, kön gick ovantligt fort vi va inne på 10 minuter riktigt skönt.. hatar stå i den kön annars, men dom hade gjort något annat system med massa vakter och delat på kön.. bra jobbat! i lördes va jag på julfest med jobbet, de va enormt roligt, se alla fulla och goa va lite ovanligt men kul.. haha själv drack man inte så värst mycke, kul om man skulle råka göra bort sig för jobbet.. haha näää! de bjöds iallafall på god mat och efterrätt, groggbord och snacks.. vi hade en ståuppkomiker också som va väldigt rolig, fick nån dejavu upplevelse, har nog sett han uppträda innan, vi hade roliga tävlingar där lina (som jobbat hos oss innan) va presentatör för hon är nu lärare och de märktes, när vi inte va tysta så skrev hon "tyssssstaaa". vi vann en av tävlingarna som va gissa gamla schlager låtar priset var en stor champange flaska.. mycke gott! den måste införskaffas till nästa party, om den inte va för dyr bara! sen i söndags blev de slappt hela dagen, vilket behövdes.. jätte skönt.. nu är man fortfarande riktigt trött, kanske för att man inte jobbar som man borde göra.. finns nått jobb ja ska söka iallafall, hoppas på de! enjoy .. /M♥

image710
rammstein 

louise skriver:

du har väl piercat dig i tungan ? gör inte det ont.? jag är ganska sugen på att göra det men har fått höra va så många att det gör ont o man kan typ inte käka på flera veckor, är det sant ? va snäll o svara här för jag har ingen egen blogg :)

2007-12-04 Kl: 19:45:05
mirre skriver:

jo de gör ganska ont, men om du vill ha de så får du lida pin.. de gjorde jag, du kan äta ordentligt efter 1-2 veckor. de e jobbigt dom första 2 -3 dagarna men sen blir de bra.. lycka till!

2007-12-04 Kl: 20:14:55
URL: http://miir.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0