i morgon blir de hårdträning tirre och en piercing till om nu tirre inte svimmar! haha. nu ska jag kolla andra avenyn med min kära pepparkaksdeg! blogg börjar bli tråkigt? ingen uppdaterar med något roligt.. skaffade facebook för ett tag sen, är lite sen men har varit lite anti facebook innan.. har bilddagboken också "miir" där också.. lättare så :)

mirre.mirre.mirre.mirre
image703

cornelia skriver:

var ska ni pierca er ? :D

2007-12-03 Kl: 22:39:21
Caroline skriver:

hällde ni eller dem i för mycket socker? :P

2007-12-04 Kl: 00:06:05
URL: http://caroliiinee.blogg.se
Alexandra De la paz skriver:

Mirre jag tänkte skriva i min blogg villka bloggar jag läser och självklart så vill jag skriva din men jag undrar om jag får låna en bild av dig på dig så att jag kna lägga den i min blogg och skriva om dig så folk tittar i din blogg?Får jag låna en bild?

Kram=)

2009-02-19 Kl: 19:07:53
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0