thaimat till frukost

» jobba kl 15.oo långt tid kvar, innan dess ska jag hinna skriva ut några cv till och träffa carro stan. längtar tills jag är ledig i gen, det är så jävla skönt. bara sova hur länge man vill, fast de kunde jag ju göra ändån idag . ;P igår blev de mys hos aleks, vi kollade på linaskvällsbok och little children som jag oich anna missade, :/ eftersom hon skulle upp och jobba tidigt idag. får se den någon annan dag. vill ha sommar så man slipper ha på sig skinnjacka och mög, jag vill kunna bada i poolen och bara slappa om dagarna. oj nu tittade solen frram och smulan gick ut för en promenad. usch vad mätt jag är, thaimat är ingen höjdare på morgonen ;/ tycker synd om tirre som inte kunde vara med ossi går, haha hon jobbade kväll.. inte roligt. fasiken vad poolen är frästande, man vill bara dyka i men aj så kallt.. nä nu ska jag ta och skriva min cv klar..

/M

image312

Rebecka skriver:

Fin!

2007-08-14 Kl: 19:20:53
URL: http://reebeckaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0