someone's watching over me

sitter och kollar på jackpott och vill bara ringa in för man kan ordet, men nix gör aldrig det igen! en gång ringde jag riktigt mycke och fick inte ens regristrera mitt nummer, tänk att ca en tionden sitter och kollar ungefär helt omöjligt att komma fram. jag gick upp med tuppen, eller nästan men fille gjorde nog, jag vaknade vid halv 9 upp och färgade håret sen lagom när jag är klar ringer anna med värsta morgonrösten utan att hon behövde säga att hon försovit sig så förstod jag med en gång.. vår hårtork är sönder, den började knastra och lukta riktigt mycke bränt vafan, jag som skulle platta håret. ja då får jag gå med värsta fluffet. haha usch jag känner mig inte mig själv idag har hemska jobb kläder träffen med anna var ju inte bestämd och här har jag inte ens ett par jogging.. jag är fattig! i går satt jag hela kvällen och laddade hem lite album till min ipod =D är så glad över den, först blev jag förbannad för itunes inte funkade men nu så.. haha! anna kommer och hämtar mig om en halvtimme.. på färgpaketet stod de ljus gyllenebrun.. de blev mörk brun haha mot svart förfan, inte kul! men de blir väl blekt av solen som gömmer sig, vart tog sommaren vägen? usch vill inte ens prata om de kunde åka ngn stans med älsklingen istället för att vara här i detta skitet men som tur är så har jag jobbat mer än halva sommaren. hillarys nya album är härligt!

/ Mirre mensmonster


61805-327


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0