en varm thailand doft hälsade på, när bär det av?

är hemma hos pappa nu några dagar, finns inget bättre än att spendera sommarvärmen här. älskar att bara här, där jag är uppväxt, massor med minnen i detta huset och i hela området. cyklade till ica i morse för att inhandla nybakade frallor och nutella, känndes konstigt på något sätt, men på ett bra sätt.. nu har jag legat och mysit för mig själv i solen med världens bästa bok "gömda" med Lisa Marklund, tagit några dopp då och då för att svalka.. fyfasiken vad varmt det är i trädgården, vädret är ju inte så generöst med vindar idag.. man håller på att svimma nästan.
ringde dig precis carro, men inget svar kanske har hon börjat jobba på expert redan idag ? va roligt för henne GRATTIS till jobbet som plåster på såren för dig tirre får du spendera heeeeela dagen med mig i morron om du nu känner för det.. :) upp tidigt i morron och jobba men bara en kort fem timmars dag, efter jobbet blir det träning och plugga teori.. suck! när ska jag få körkort egentligen? jag SKA ha det innan jag hunnit bli 20, annars är de fan inte sant. för en kort stunt hade jag glömt att jag ska jobba elva och en halv timme på lördag (goa pengar) men fyfan va tradigt.. har fasat för den jävla lördagen ända sen jag fick mitt sommar schema, hoppas det är kasst väder på lördag så jag får lite att göra på jobbet, ingen handlar ju när det är strålande sol ute.. då ligger folk på stranden och latar sig, lyllosar!
jag måste ändra mina matvanor speciellt frukosten som ofta består av.. tex som i morse fyra frallor (halvor) med nutella och inget mer? haha vad är de för frulle.. maria i ett nötskal!
mina naglar ser hemska ut, som tur är har jag tid redan på tisdag då jag är ledig hela dagen.. är ledig på söndag också, nu börar jag få mindre och mindre tider bra och dåligt på samma gång för de är så gött och vara ledig men bra att få lite pengar också :)

/M


61805-304
en shoppingtur i köpenhamn satt inte fel samma dag som lönen kom


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0