don't stop the music

sitter här och jäser, ska alldeles strax iväg och träna med tirre det blir förhoppningsvis lite dans också om inte salen är upptagen av ett gäng svettiga pensionärer i friskis tshirts.. nu har jag spenderat hela min dag på att göra om bloggen det blev inte så stor förändring men jag fick inte kläm på hur man lägger in en bild i sidan som är lite större än vanligt men till slut ramlade poletten ner.. nu sitter jag och mår halvilla för jag precis druckigt mig goa honungsvälling (ja, jag vet jag är fortfarande barnet) men gott är det. drack alldeles för fort. ikväll blir de myskväll med mig själv framför tvn eller så laddar ja någon härlig beck. ringde anna innan som ja saknar de  lilla livet redan, var du tvungen att flytta så långt ? långt och långt då snackar vi milano där carro snart har sina fötter och vimlar runt bland kända kläddesigners (eller nästan?) haha.. det går säkert bra. kommer sakna dig carro sjukt mycke, du är ju en av mina närmsta bästa vänner ! hoppas du får ett lärorikt år och kommer tillbaka och säger att du lyckats för det skulle inte förvåna mig, när du väl vill något ger du inte upp.. nä nu ska jag klistra något skit på ett brev och skicka tillbaka cd skivan från studenten för den kommer aldrig röras här bland alla andra onödida cd skivor i högen. i morgon blir det jobb, ska faktiskt bli skönt, haha ja ni hörde rätt, jag har inte jobbat sen förra onsdagen.. helt sanslöst kommer bli pank nästa månad.. får leva på snälla föräldrar ett tag ! eh, va? haha de hade ju varit bra om man kunde de.. så snälla är dom faktiskt inte ! buuhu :/ nästa helg blir de ferre aleks fyller ju 19 år.. tivvan? love you gajic !

/M

Anonym skriver:

love you <3

2007-09-01 Kl: 23:15:33
alice skriver:

haha jaaaa, visst va han söt :D du kan få han ;) haha

2007-09-02 Kl: 18:43:17
URL: http://alis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0