vart är samhället på väg!? öhh, va?

tillbaka på skolans mark efter en stört skön helg med party, dock inte så lyckat på arom, tristaste gången. fredagen var det fest hon nina, en lyckad fest med god mat och trevligt folk. skulle jobba på lördagen kl o9.oo tråkigt värre sen på lördagen bar det i väg en en härlig tjejmiddag hos elin. fan vad skolan suger snoppe, hatar skolan så jävla mycket. vi sitter och gör..? INGENTING!! varför gick jag upp i morse ur min riktigt sköna säng? om jag inte lär mig något ser ingen mig i skolan i morron. idag blir det träning på danshuset, vi kan inte i morgon vi ska visa vårt projekt arbete på stadsbiblioteket, dom gillade det antagligen. va gött att skolan slutar om en månad knappt.. eller iallafall så är betygen satta då och vi kan ligga hemma och slappa hela dagarna tills balen och studenten. cista brava om knappt än månad, det är inte dåligt det dagarna går som smör i solsken kommer i håg när det var typ 4 månader kvar. haha! tävling på lördag också i leksand av alla ställen.. en SM tävling som hålls en fin arena på köpet, så det är väl inte helt öken at åka dit, blir bara solo och grupp tirre ska jobba, va roooooligt dåå.. gaarh är lite sur på henne faktiskt. nää då! haha nu ska vi till filosofin
bye ♥

image227


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0