vad gör chippen?

måste börja med att aleks historia om en jävla kines som inte flytta på sig när en ambulans skulle förbi var det roligaste jag hört på länge och carro dom är ett släkte för sig själv sikket hår jag lovar ända ner till fötterna. tävlingen gick jätte bra, tirre var grym i solon hon kickade alla till och med mig ;) haha hon vann klassen och jag kom 12a, inte dåligt för att vara första gången i starklassen. paren gick extremt bra vann hela klassen så nu siktar vi mot stjärnorna för vi är nämligen i star nu och är direkt kvalificerade till SM, inte dåligt! älskar att dansa med mitt dansfrö, lämna aldrig mig! nu sitter jag och degar framför datorn har varit en jobbig shopping dag på nova, sov hos älsklingen idag så började han jobba 7 jo visst då kan ja inte somna om ;/ nu ska jag kolla simpsons, finally !


61805-218

Sara Söderlund skriver:

GRATTIS TJEJER! :D ni kommer ni upp och fajtas med oss igen, dökul :D grattisgrattis!

2007-04-06 Kl: 14:33:30
URL: http://nogg.se/swrutt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0