min hjärna spricker snart

jobb i morgon bitti, upp i ottan känns det som börjar o9.oo - 17.oo. har inte vilat ut en ända dag på lovet, hoppas man är ledig på söndag isåfall blir det sängen hela dagen med resten av min ben&jerry glass. det känns härligt att komma hem till pappa lite, har inte varit här på år och dar han känner nog sig lite bortglömd av mig ; /  åh mys i morse med anna, frukost på espresso house med den godaste chailatten i stan + scones och juice.. så idag blev heller ingen sovmorron hennes röda micra körde upp på min parkering vid 1o i morse. sitter och kollar på hipphipp finns nog INGET roligare än deras (enligt andra) extremt torra humor, and i love it !! awee, fick påskägg av papsen idag när jag kom : )  skola nästa vecka, jag är absolut inte klar med allt jag skulle göra på lovet som har med skolan att göra, har skrivit upp en jävla lapp som sitter i kalendern och inget har gjorts hittils får ta ett ryck på söndag då. åh fan jag som skulle övningsköra idag, det blir ju aldrig av när jag är här, kan inte köra mammas bil den är helt stel som en jävla truck "tirres alldagliga uttryck" min sömmerska får nog snart löss på mig jag har inte visat min balklänning än haha, den som ska vara färdig om ungefär 5 veckor. shit 5 veckor.. ja det är snart, skolans slut fan va gött! nu ska jag sova.. upp och hoppa i morgonbitti.. USCH!!!!



 

nu förstör jag för ALLA som följer topmodel som klister framför tvn .. sorry men jag var väldigt tvungen skitsvårt att hålla det för dig själv, she is the big winner

image221


Anonym skriver:

jag tycker hon är den självklara vinnaren och det känns skönt o få de bekräftat haha.. nu slipper ja hacka tänder;)

2007-04-11 Kl: 19:22:53
www.ejlinen.blogg.se skriver:

hihihi :P

2007-04-11 Kl: 19:24:54
denise skriver:

det hade man ju ändå kunnat räkna ut, hon förtjänar det :D

2007-04-20 Kl: 08:30:28
R skriver:

hahhaha faan då ;P men gör inget :)

2007-05-14 Kl: 14:09:11
URL: http://vulnerablee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0