garlic gum is not funny

i morgon blir det frukost med anna på espresso house, hoppas bara att det är gott väder så man kan njuta av solen utomhus. idag har varit den jobbigaste på länge att vara sjuk på jobbet är inte roligt alls, min chef hatar mig redan! suck.. slappat framför tvn ända sen 4 kan inte resa mig, hela dagen har varit degig. piii längtar tills allting kommer i gång på sommaren, precis innan studenten fyfan va gött! costa brava åh som jag längtar nu, friheten känns redan från skolan. jag skriver allt mer sällan blogg nu och det börjar bli glest mellan raderna. jag kom och tänka på en sak LÖNT att ha påsk när det är samma sak som julen samma mat  till och med skinka folk köper "jul skinka" hatar sånna här traditioner, mamma säger gör lite fint i ditt rum, haha aldrig det ser ut som det är sommar året om. :) snart blir det sängen känner jag, eller iallafall soffan framför någon go film, jag är så extremt seg, varför jag vill orka göra någonting. fille, jag saknar dig jag längtar redan till sm i leksand, JA leksand haha det är kanske 100 mil upp i sverige, nä men nästan! en lång resa! nästa vecka plugg och åter plugg, denna veckan har gått fort, som smör i solsken.
so long!

image220
jag älskar dig ängel



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0