back in the day

fredagen började med en kämpig skoldag från o8.15 -o9.4o bara filosofi eftersom vi itne hade tid att gå på foto, sömmerskan väntade på mig och tirre som skulle prova våra snygga balklänningar i PAPPER haha. snart är dom väl klara hoppas jag. vi väntar otåligt jag ska dit igen på fredag och lämna tyg. hem och övningskörde med mamsen sen på kvällen bar det av till linn först en visit in på ica oj och handla grill kol och korv. sen hoppade vi på bussen mot linn där vi spenderade den underbara kvällen vi satt ute ända tills det blev riktigt kallt typ till 22.3o. skrattade och snackade hela kvällen. juuuste vi skrev på lakan också, som ska hängas upp i skolan och på kärnan. i lördes var jag uppe i ottan på loppis där jag hittade lite grejer tills jag flyttar hemifrån och en snygg kuvertvästa.. efter loppisen var vi så trötta jag och mamsen, men ändå skulle vi till väla och göra några ärenden. sen körde jag nercabat från väla och hem fast med lite omvägar så det skulle bli lönt. på kvällen skulle vi till arom med min kropp sa nej, jag orkade verkligen inte. vi var lite på sankt jörgens skolan där grabbarna spelade fotboll, ja och nayo satt bara och snackade. så det får väl bli arom nästa helg om någon förälder ställer upp och lånar ut pengar till mig. haha! söndagen började med synagogga inte upp så tidigt med det va jobbigt ändå, 11.oo var vi där med natali och intervjuade och fotade massa grejer. sen på kvällen åkte jag hem till fille där vi kollade på tv hela kvällen som började med miami ink 19.oo, rocky och drago 2o.oo sen the holiday tills vi somnade.. nu sitter jag i skolan och segar, mitt och tirres "ordspråk" (om jag inte lär mig någonting idag tänker jag inte gå i skolan i morgon) nu ska vi se om vi kan lära oss någonting på fotografisk bild. :)

61805-223



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0