utgång

61805-15oj vad tiden bara rinner iväg, nu är jag hos alexandra och väntar på att alla hennes gäster ska komma, är här med två tjejer som kommer från hässleholm! snart ska vi käka :)
som jag är nervös inför tävlingen, känns ganska så skönt att vi har blivit klara med pardansen och att vi kan den utan stopp.. men man vet aldrig vad som händer på tävlingen, kan få blackout hoppas verkligen inte på de.. solon är inte riktigt finslipad, hoppas det går bra iallafall..
längtar tills jag får träffa min favorit på arom, älskar dig fibil.
hoppas vi kan träna i morron terese? hähä du kanske va lite bakis idag? tror ja säkert, och du ljug inte ;)

/ mirre ♥

Leonita & Egzona skriver:

Så vacker är du!

2008-09-05 Kl: 12:05:15
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0