TRÄNINGSVERK och ett år i morgon =D

61805-19ibland undrar jag om jag tränar för ofta min kropp
är alltid utmattad fast mina ögon är pigga som
solen.. inte för att jag är övertränad precis, kan
vara för att jag har lite träningsverk som iof börjar
försvinna nu, hoppas det är helt borta till helgen.
nu har vi riktigt tråkigt i skolan, anna sitter och kollar
på en trailer för ngn ny film, katte och madde jobbar
faktiskt lite, men msn är ju inte precis utloggad.
nu väntar jag bara på att emma ska skriva
klart frågorna så jag kan skriva dom sen, ja jag
vet jag är laat. måste börja jobba nu, vi har om GMO
ja precis, vad är det? haha.. riktigt trist dom andra
grupperna fick iallafall lite mer roligare änme att
arbeta om. men inte vi! idag har vi håla riktigt länge.
så tråkigt.. jag vet att jag tjatar men jag är så nervös
inför tävlingen i helgen, usch jag kan inte min dans
flytande måste träna idag på den och i morron.
åååh i morron har jag och min älskling 1år
 
jag längtar så mycket tills jag träffar han. älskar dig
babe! nä nu måste jag snart jobba lite, måste visa
att jag kan, haha! fille är ledig idag, åh så skönt för
han, nu ligger han säkert nerbäddad i sin
härligt sköna säng med massa kuddar och sover
din jävel ;)


/ mirre

61805-20


Madde skriver:

Massa LYCKA TILL på tävlingen på lördag :D

2006-09-29 Kl: 00:03:12
URL: http://madln.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0