sjuk och perfekt powerwalk väder.. suck!

61805-8
skulle helst bara vilja gå och lägga mig igen. men skolan kallar fast själv tycker jag att min stora härliga säng med massor av mysiga duntäcken och fluffiga kuddar kallar en smula mer.
i morse kände jag bara för att gå ut i den fina vädret och ta en snabb promenad, men sen blev jag påmind av att jag ör förkyld då ska man helst ta de lite lugnare. idag måste vi planera inför musikalen ganska så mycket. elin ringde mig i går och sa att vi måste skriva upp allting i detalj så kanske vi får en stor plats att ha musikalen på gratis, det hade varit så jäkla roligt.. terese sover fortfarande den tönten, måste snacka med henne om musikalen, så slöa alla är kan inte alla bara gå upp lite tidigare som jag som inte kunde somna om. nu måste jag snart gå och göra vid mig lite grann, kan inte komma till skolan och se ut precis som om man sett ett spöke. på onsdagar orkar man inte göra sig i ordning egentligen för vi är bara i en svettig dansal hela dagen och kommer på danser till vår musikal. hoppas att du anna skickar bilderna till mig snart från avslutningen, har fortfarande inte serr dom ens :p haha!

/ mirre


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0